e-επιχειρείν:η επόμενη γενιά

(ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΑΪΟΣ 2001
Της Β. ΚΡΟΥΣΤΑΛΛΗ
)

Ο όμιλος Κουνινιώτη εφαρμόζει το πρόγραμμα του πανεπιστημιακού εργαστηρίου.

Το έργο των ερευνητικών εργαστηρίων του Πανεπιστημίου Πατρών αρχίζει να βρίσκει εφαρμογή στις επιχειρήσεις της περιοχής μας, όπως συνέβη με το e-επιχειρείν σε εταιρίες του ομίλου Κουνινιώτη.

Ψηφιακή επικοινωνία μέσα στην ίδια την επιχείρηση, με συνεργάτες, τράπεζες, προμηθευτές και πελάτες εξασφαλίζει το πρόγραμμα «e-επιχειρείν» που σχεδίασε και υλοποίησε το Εργαστήριο Γραφικών, Πολυμέσων και Γεωγραφικών Συστημάτων του τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Η επίσημη παρουσίαση του προγράμματος θα γίνει αύριο στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών στις 10 π.μ. στο πλαίσιο ημερίδας με θέμα «e-επιχειρείν:η επόμενη γενιά».

«Το e-επιχειρείν είναι κάτι περισσότερο από το ηλεκτρονικό εμπόριο, το e-commerce, γιατί δεν αφορά μόνο την πώληση προϊόντων μέσω διαδικτύου. Επεκτείνεται στην παροχή υπηρεσιών, την αγορά νομικών ή ασφαλιστικών συμβουλών, αλλά και στην ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία και στις συναλλαγές της εταιρίας», εξηγεί ο επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας καθηγητής Θανάσης Τσακαλίδης.

Η «Παρθενών» και τα «Κλωστήρια Αιγίου» του ομίλου Κουνινιώτη είναι δύο επιχειρήσεις της Αχαΐας οι οποίες αξιοποίησαν το e-επιχειρείν για τον εκσυγχρονισμό της εσωτερικής τους οργάνωσης και της διεπιχειρησιακής συνεργασίας με τράπεζες, προμηθευτές και πελάτες. Στο έργο έχει συμμετάσχει και η «Ελληνική Εταιρία Μπισκότων ΑΕΒΕ». Η καθιέρωση του συστήματος στη χώρα μας με γενικευμένη εφαρμογή στις επιχειρήσεις αναμένεται σε δέκα χρόνια.

«Κατά την υλοποίηση του project ήμασταν υποχρεωμένοι να επιλύσουμε τρία βασικά εμπόδια. Την επίλυση νομικών προβλημάτων, για τα οποία καταρτίσαμε ολοκληρωμένη μελέτη, τη συμβατικότητα των συστημάτων των εταιριών και το ζήτημα των τραπεζικών πληρωμών», επισημαίνει ο κ. Τσακαλίδης.

Το e-επιχειρείν παρέχει στην εταιρία-χρήστη τη δυνατότητα να εξοικονομήσει χρόνο στις εσωτερικές διαδικασίες, στη λήψη αποφάσεων, να καταργήσει τα έγγραφα και τα έντυπα από την επικοινωνία, κερδίζοντας χρήματα ακόμη και από το κόστος του χαρτιού! Η επιχείρηση εξασφαλίζει ηλεκτρονική διαφήμιση και ισχυροποιεί τη θέση της.